loading...
لیموشو
sanaz بازدید : 20 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی 


قیمت : 40000 تومان


برند : Active


خرید پستی پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی 


قیمت پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی


 


پاک کنندگی بیشتر با بهترین پودر ماشین لباسشویی

برای لباس‌هایی با جنسی خوب که دارای رنگ‌های ثابت هستند، استفاده از پودر ماشین لباس‌شویی مناسب‌تر است. اگر از اندازه درست پودر ماشین لباس‌شویی استفاده کنید، لباس‌ها در حین شستشو دچار مشکل و سفیدک نخواهند شد. وقتی با لباس‌های خیلی چرک، ضخیم و لکه‌های سخت مواجه هستید بهتر است از پودر ماشین استفاده کنید تا زودتر لباس‌های تمیز داشته باشید. این پودر برای شستشوهای مختلف مانند شستن لباس کودکان، لباس‌های سفید، رنگی و ... تولید شده است. توجه داشته باشید که مقدار پودر لباسشویی موردنیاز برای شستن لباس‌های مختلف تفاوت دارد. بیش از یک دهه از فعالیت برند نمونه اکتیو می‌گذرد و در این مدت اکتیو توانسته با تولیدات نمونه خود در میان خانواده‌ها جایگاه ویژه‌ای باز کند. شعاری که این برند دنبال می‌کند آن است که سلامت و بهداشت خانواده‌ها از امروز برای ما مهم است.

اکتیو

اکتیو تضمینی برای سلامتی و تمیزی

برای لباس‌هایی با جنسی خوب که دارای رنگ‌های ثابت هستند، استفاده از پودر ماشین لباس‌شویی مناسب‌تر است. اگر از اندازه درست پودر ماشین لباس‌شویی استفاده کنید، لباس‌ها در حین شستشو دچار مشکل و سفیدک نخواهند شد. وقتی با لباس‌های خیلی چرک، ضخیم و لکه‌های سخت مواجه هستید بهتر است از پودر ماشین استفاده کنید تا زودتر لباس‌های تمیز داشته باشید. این پودر برای شستشوهای مختلف مانند شستشوی لباس کودکان، لباس‌های سفید، رنگی و ... تولید شده است. توجه داشته باشید که مقدار پودر لباسشویی موردنیاز برای شستن لباس‌های مختلف تفاوت دارد. بیش از یک دهه از فعالیت برند نمونه اکتیو می‌گذرد و در این مدت اکتیو توانسته با تولیدات نمونه خود در میان خانواده‌ها جایگاه ویژه‌ای باز کند. شعاری که این برند دنبال می‌کند آن است که سلامت و بهداشت خانواده‌ها از امروز برای ما مهم است.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


برای شستن انواع لباس‌ها انتخاب درست پودر و شوینده مناسب بسیار اهمیت دارد. پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash یکی از برترین پودرهای لباسشویی تولیدی است که کیفیت بسیار خوبی داشته و با داشتن پلیمر شستشوی کاملی را برای لباس‌های شما انجام خواهد داد. آنزیم‌های موجود در این پودر سبب می‌شود که رنگ لباس‌های شما از بین نرود و در اصطلاح دچار چرک مردگی نشود. اکتیو سبب پوسیدگی پارچه‌ها نمی‌شود و نرم‌کننده‌ای که در این پودر تعبیه‌شده است سبب لطافت پارچه لباس‌های شما خواهد شد، بدون اینکه لازم باشد از نرم‌کننده دیگری استفاده کنید. اگر لباس‌های شما چرک است از دو پیمانه پودر ماشین لباسشویی اکتیو استفاده کنید تا لباس‌ها به‌خوبی تمیز و درخشان شوند. در ساخت پودرهای اکتیو به‌خصوص مدل Poly Wash، زئولیت استفاده نشده و درنتیجه پارچه لباس شما سالم خواهد ماند و تا مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.


 



تصاویر بیشتر


 



پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی
پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی
پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی ارزان , پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی با قیمت ارزان , خرید Active ارزان , Active با قیمت ارزان , خرید پستی پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی ,خرید اینترنتی پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی, خرید پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی با قیمت 40000 ,خرید پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی فقط 40000 ,خرید Active پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی ,خرید Active با قیمت 40000,kharid پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی, gheymat پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash - بسته 6 عددی  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 8,827
  • بازدید کلی : 28,484